Het ziekenhuisavontuur - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu Het ziekenhuisavontuur - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

Het ziekenhuisavontuur

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

30 April 2007 | Cyprus, Limasol

Jassas allemaal,
Eindelijk weer een update van mijn site...Dit komt omdat zo als een paar mensen al weten ik in het ziekenhuis heb gelegen.
Ik was al een paar weken duizelig en viel ook flauw. Op een gegeven moment gaf een dokter me medicijnen en zei dat als het niet over ging ik naar hem toe moest komen.
Ik ging donderdag niets vermoedend op de fiets naar me werk en voelde me prima. Tot ik opeens duizelig werd. Dus ik stap af, alles werd zwart voor mijn ogen. Heel eng! Er kwam gelukkig een bouwvakker naar me toe rennen met een fles met water. Heel lief maar ik had er niet veel aan. Dus ik lotte bellen dat ik weer flauwgevallen was en naar de ER zou gaan. Zij was al aan het werk dus ze stond me op te wachten.
Ik lag dus op de ER toen de arts kwam en me ging vertellen dat ik 2 dagen opgenomen zou worden. Dit is uiteindelijk 3 nachten en 4 dagen geworden. Heel vervelend allemaak.
Er werd een MRI van mijn hersens gemaakt en daar hadden ze iets op gezien. ik helemaal in de stress en bang. Gelukkig kreeg ik zondag een nieuwe MRI en bleek er niks ernstigs aan de hand te zijn. Ik mocht zondag aan het eind van de middag eindelijk naar huis. Had wel veel gezeur gekost maar het mocht.
Ik weet nog steeds niet wat er nou met me aan de hand is. Moet de dokter bellen voor een afspraak maar die neemt zijn telefoon niet op of hij is in gesprek...dus dat word denk ik nog moeilijk :S
Ik ben nu van de week vrij en ga maandag weer proberen te werken. Dat scheelt wel wat verveling...maar ga me zowieso niet vervelen want Martine is nu hier en dat ik heel gezellig. Haar vakantie kan nu pas echt beginnen nu ik het ziekenhuis ui ben.
Ik ha donderdag nog een rondrit maken met taxi Stavros met Tine over het eiland. Hij neemt ons mee naar de leukste plekjes van het eiland.
Was trouwens wel blij dat ik hier wat mensen heb leren kennen. Ze kwamen trouw op bezoek! Zelfs onze taxichaufeur belde hoe het ging..Daan had verteld dat ik in het ziekenhuis lag. Ook kwam we er een collega met 2 rozen langs heel lief!
Nou ik ga nog een paar foto'tjes erop zetten en dan ga ik naar bed want moet vroeg naar bed van Tine.
Doei doei, laat snel weer wat van me horen
Kus kus

  • 01 Mei 2007 - 17:18

    Mer:

    hi meid,

    dat klinkt allemaal niet zo best he!!
    hoop dat het gauw bter zal gaan. veel plezier nog, zodra het kan. ik volg jullie verhalen met plezier.
    is Rose nog in het zieknehuis trouwens?

    xxx

  • 01 Mei 2007 - 20:38

    Jolanda:

    Wat rot die duizeligheid en het gevolg. Hadden ze maar iets gevonden dan weet je tenminste waar je aan toe ben, maarja. Lekker een weekje vakantie met je zus daar knap je misschien van op. Geniet er van.
    Doei.

  • 02 Mei 2007 - 06:57

    Ralf:

    Hee, Ik hoop dat het nu weer helemaal goed is met jou!!
    Heel veel plzeier en succes nog!
    xxx

  • 02 Mei 2007 - 15:51

    Ingrid:

    Heeey meiss...
    je laat me schrikken weet je dat...
    Wist wel dat je nie zo lekker was enzo..
    Maar dit.. :S hoop voor je dat je je heeeeel snel weer beter voelt ... ennuuh als je je verveel kan je mij altijd nog bellen he... hahah
    spreek juh snel meiss..

    kuss ingrid

  • 06 Mei 2007 - 14:13

    Marcel:

    Lekker kl*te allemaal..... gelukkig ben je weer uit het ziekenhuis (en niet opgepakt voor illigaal fotograferen)
    Werk ze maandag en zet 'm op ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Annemieke

Mensjes, hier gaan jullie alles lezen over mijn super spannende stage op cyprus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 14665

Voorgaande reizen:

22 Maart 2007 - 09 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: