Nederland - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

20 Januari 2007 | Nederland, Weesp

Mijn eerste bericht...moeilijk :P Ben nu nog in NL dus heb nog geen inspiratie...maar als ik eindelijk opgerot ben :p dan kunnen jullie hier lezen wat er allemaal in mijn luie leventje afspeeld :D:D Spreek jullie dan!!!

Groetjes en de mazzel :P:P

  • 20 Januari 2007 - 23:09

    Charlotte:

    lieffie! Ik ga je missen!!! :( en dit bericht heb je in mijn huisje achter mijn computertje geschreven ;) hahaha wat een eer!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen...ga er zeker van genieten om het te lezen!! :D
    dikke zoen (K)

  • 05 Maart 2007 - 18:42

    Ingrid:

    Jeeeej .. kan ook jou ook volgen.. :d...

  • 08 Maart 2007 - 10:53

    Lotte:

    wij gaan het zooo leuk hebben daar:D:D:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weesp

Annemieke

Mensjes, hier gaan jullie alles lezen over mijn super spannende stage op cyprus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 14693

Voorgaande reizen:

22 Maart 2007 - 09 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: