Op cyprus - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu Op cyprus - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

Op cyprus

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

22 Maart 2007 | Cyprus, Limasol

Hej allemaal,
Mijn eerste berichtje vanaf het zonnige cyprus...(Niet dus het is bewolkt!!)
Het was een heel avontuur in het vliegtuig. De eerste vlucht naar wenen was heel relaxt. Konden lekker de stoelen naar achteren zetten omdat het vliegtuig bijna leeg was. Het enige was dat Jessica haar tas helemaal leeggehaald werd om gecontroleerd te worden.

De tweede vlucht was een ander verhaal...na eerst 3 keer gecontroleerd te worden door de Marachaussee konden we eindelijk naar binnen. We hebben zeker een uur lang flinke turbulentie gehad. Ging bijna kotsen..je voelde je maag lekker heen en weer gaan.

Toen we aankwamen werden we opgehaald door George met een busje...echt zo'n hippiebusje haha met gordijntjes. In die bus hebben we een hele uitleg over van alles en nog wat gekregen...maar vooral als er wat is BEL GEORGE! Is wel 30 keer gezegt maar het was dan ook een hele lieve man!

Daarna kwamen we na een uurtje aan in het appartement! Heel groot. 3 slaapkamers dus Lot en Daan slapen met zijn 2en op een kamer. Ik heb een kamer met 2 bedden. 1 twijfelaar en een campingbed. Jes heeft dezelfde kamer als ik maar dan met meer kastruimte.
We hebben een badkamer met bad en een wc en nog eens een aparte wc.Het enige wat heel vervelend is, is dat we over 3 weken weer moeten verhuizen naar het appartement boven ons. Best lastig want ben net helemaal gesetteld. Weet nu ook niet of we dan nog 2 bedden hebben.

Verder hebben we onze grote angst ontmoet...we hadden een gigantische KAKKERLAK!! Ik ben nu de held van het huis omdat ik hem met een bezem de keuken uitgeveegd heb....maar dat was wel even griezelen hoor!!

Morgen gaan we lekker rondkijken hoe de omgeving eruitziet. Het is heel chill want we hebben een internetcafe onder ons appartement. Alleen dit toetsenbord typt een beetje zwaar.

De foto's die ik gemaakt heb komen later want moet nog extra foto's cadeau doen aan mezelf.

Ik laat snel weer wat van me horen!!
Dikke kus uit Cyprus
Mieke

  • 22 Maart 2007 - 20:23

    Wesley:

    Hey moppie,

    Klinkt goed dat huisie van jullie maak maar veel foto's want heb net (met veel pijn en moeite omdat internet weer es kut is) geld overgemaakt voor 100 xtra foto's ;)

    Ik ga je nog veel meer stalken hier dus berg je maar alvast.

    een hele dikke KUS voor mn Heldin

  • 22 Maart 2007 - 21:19

    Ingrid:

    Heeey Meis...
    Ook van jou leuk om te horen..
    Had net al ff bij Lot zitten lezen.. wat een gedoe zeg met zo'n vieze kakkerlak..
    Maaar jha .. komt vast wel goed aangezien jij zo'n held bent :P
    Miste jullie wel hoor vandaag was om half 9 de enige van de B groep aanwezig op school .. duss voelde me behoorlijk eenzaam .. maja moet maar wennen he..
    Maar meisss heeeel veel suc6.. en spreek juh snel...

    Dikke kus en knuf aan iedreen daar...
    Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Annemieke

Mensjes, hier gaan jullie alles lezen over mijn super spannende stage op cyprus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 14693

Voorgaande reizen:

22 Maart 2007 - 09 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: