Regen - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

23 Maart 2007 | Cyprus, Limasol

Hoi allemaal,
Ben ik weer vanuit het regenachtige Cyprus. Ja je leest het goed...HET REGENT Vet hard ook nog!

We hebben vandaag echt een lange dag gehad...om 9 uur ging de wekker bij Daan en Lot...(Ik slaap daar op de kamer omdat ik me toch best eenzaam voelde alleen) Kregen al eerder een sms van George dat we hem moesten bellen. Dus wij bellen..moeten we binnen een uur allemaal 100 pond hebben voor George...Best lastig want we werden net wakker dus wij vet haasten en pinnen...Heb het gevoel dat ik al honderden euro's heb uitgegeven..:S
We hadden ook nog een probleempje...Daan probeerde de rolluiken voor het raam langzaam te laten zakken...breken ze af!! Dus wij Philo (de huisbaas) bellen...neemt ie niet op! Nouja andere keer proberen.

Later gingen we op zoek naar een supermarkt die ook nog te betalen is (alles is hier vet duur)we liepen om half 11 en waren om 3 uur thuis. We kennen meteen de hele omgeving want we hebben zo'n beetje overal gelopen. We hebben uiteindelijk vet ver weg een supermarkt gevonden. We hadden veel te veel spullen om weer terug te lopen dus hebben we George gebeld of hij een taxi voor ons kon regelen.

Daarna lekker gechilled met een boekje op de bank en om 1700 uur kwamen onze bovenburen gezellig langs om dingen te vertellen wat handig is enzo. Gaan morgenavond lekker uit met zijn allen...ben benieuwd hoe het uitgaan hier is.

Ik heb eindelijk een simkaart en een telefoon gehad van George...is handig omdat die van mij het niet goed doen...de nokia (die in de wc lag) laad niet op en die andere is ook slecht...
Dit is het nummer waarop jullie me altijd kunnen bereiken:

035799875182

We hebben ook het adres:

11 platonosstreet
Flatnumber m02
3027 Limassol
Cyprus

Ik ga nu de foto's derop zetten want heb heel lief 100 foto's van wes gehad!!

Jullie horen nog van me!

kus van mij

  • 24 Maart 2007 - 12:51

    Mam En Martine:


    Hoi meisje,

    Leuke foto's, jammer dat het regent maar het is bij jullie altijd nog 10 graden warmer dan hier. Vandaag heeft Martine de keuken geschilderd. Ontzettend groen.
    Ik ben haar huissleutels verloren blond he.
    Waarom moesten jullie die honderd pond p.p. betalen? Vind het wel erg veel geld.
    Als je tekort komt moet je maar even mailen. Wel doen hoor.
    Dikke kus mam en martine

  • 25 Maart 2007 - 15:44

    Charlot:

    Heeey wijffie
    leuk om te lezen en ook zeker heeeel herkenbaar van dat verdwalen enzo :P hahah maar geloof mij na een weekje went alles ;) hoe is verder je app? wel een beetje chill??? Ik mis je wel hoor! maar word vast een top tijd!
    Dikke zoen (K) Char

  • 26 Maart 2007 - 14:35

    Bettie En Jack:

    Hoi Annemiek. bevalt het een beetje? Vandaag was je eerste ziekenhuisdag. Zijn benieuwd hoe het is geweest. We horen/lezen het wel.
    groetjes en dikke kus,
    Jack en Bettie

  • 28 Maart 2007 - 17:49

    Jolanda:

    Vraagje ben je ook bij de parade geweest?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Annemieke

Mensjes, hier gaan jullie alles lezen over mijn super spannende stage op cyprus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 14685

Voorgaande reizen:

22 Maart 2007 - 09 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: