1e dag in het ziekenhuis - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu 1e dag in het ziekenhuis - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

1e dag in het ziekenhuis

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

27 Maart 2007 | Cyprus, Limasol

Jasas mensen uit het verre holland,
Vandaag heb ik mijn eerste dag je ziekenhuis erop zitten. Maar eerst ga ik iets vertellen over het weekend.

Zaterdag gingen we met de meiden van boven lekker stappen in de tourist-area. We gingen eerst naar een soort gangsterbar haha het heette Down Under en was niet zo heel leuk.
Toen vroeg Nastja of we mee gingen naar Roomers. Dat was echt helemaal uit je dak gaan...was nog een een of andere idioot die vet raar liep te dansen...over de grond glijden in spagaat enzo...lagen helemaal in een deuk.

Zondag waren we helemaal kapot maar stonden wel om 10 uur naast ons bed..gingen naar de bevrijdingsparade kijken en een drankje drinken met Chris. Dat is een cyprioot die we met uitgaan hebben ontmoet...( hij is zo homo als maar kan :P)

Maandag was onze eerste dag op stage. We werden om 10 uur opgehaald door George en naar het ziekenhuis gebracht. Daar kregen we eeen rondleiding en te horen wie ons zou begeleiden. Daarna waren we alweer vrij.

Vandaag was mijn eerste echte werkdag. Daan en ik moesten een vroege dienst draaien samen. Dus wij om half 6 de wekker en stappen samen om 06.15 op de fiets. Levensgevaarlijk!!! Ten eerste was het vet koud buiten dus wij bibberen voor ons leven...nou we hadden het snel weer warm...de hele weg naar het ziekenhuis is en berg op!!! We waren helemaal dood toen we aankwamen...ik had ook nog het probleem dat mijn zadel veel te laag was dus kon mijn benen niet eens strekken op die fiets en dat fietst heel raar!!!
Daar aangekomen moesteb we ons in ons mooie pakje omkleden....veel te groot natuurlijk...heb der een foto van maar die moet ik nog plaatsen. Ga ik nog doen.
De dag zelf vond ik niet leuk. Mijn begeleidster is geen leuk mens. Ze legt niks uuit bij wat ze doet..ik vraag wel maar krijg er een vet kort antwoord op terug. Verder was ze de hele dag alleen maar papieren aan het invullen. In het grieks en ze vertelde er niks bij. Toen ik verhalen van Daan hoorde over dat ze benen mocht scheren en mensen naar de operatiekamer brengen zat ik er even doorheen. Maar morgen ben iik vrij en donderdag ga ik het erover hebben met mijn begeleidster.
Het terug rijden met de fiets is trouwens een stuk beter. Je hoeft niet te trappen je gaat helemaal vanzelf :D

Ik ga er weer vandoor want ga lekker slapen nu. Ben helemaal kapot van dat vroege opstaan. Ik ga morgen mijn foto's uploaden en als dat lukt staan ze er gewoon op.

Calinigta,
Mieke

  • 27 Maart 2007 - 18:22

    Astrid:

    jha gek he dat het vanzelf gaat:P je rijd nu gelukkig bergie af(A) maarre wel goed grieks gaan leren he anders schiet je er niet veel mee op met ide begeleister

    veel plezier kusss
    astrid

  • 27 Maart 2007 - 20:04

    Ingrid:

    Heeey Meis...
    Rot voor je dat je begeidster nie zo leuk is.. Maar miss moet je nog ff wennen daar hoop dat het snel veranderd voor je... Maar vroeg opstaan?? Dat valt tog wel meej.. Het went van zelf wel hoor.. kijk maar naar mij... sta altijd voor me stage zo vroeg op... Maar goed heel veel suc6 donderdag ennuuh nemen jullie wel een drankie op mij donderdag :P ..
    Spreek juh snel...

    Kusss ingrid

  • 27 Maart 2007 - 20:21

    Mer:

    HI meis,

    Wat rot van je begeleidster zeg.. ben benieuwd wie ze is. Heeft een van jullie Rose of Susan gekregen?
    Goed voor je conditie he die bergen op :P..
    Succes en geniet van je vrije dagje :D.

    Liefs

  • 28 Maart 2007 - 16:44

    Annet:

    Heey You!
    Het begin is altijd moeilijk! Maar je komt er wel doorheen. Morgen die begeleidster maar is ff bij dr lurven pakken!
    Als jullie maar niet gespierder dan mij terug komen door dat fietsen ;)!
    Heel veel fun daar en doe de groetjes aan iedereen!
    Kus van mij!

  • 28 Maart 2007 - 16:45

    An:

    Dat pakje is btw echt uber lelijk! Dat ze dat kunnen maken...
    :p

  • 28 Maart 2007 - 17:54

    Jolanda:

    Leuk zeg die foto's.
    Je werk kloffie, je kan het hebben hoor.
    Ben benieuwd hoe je tweede werkdag bevalt.Maak er wat van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Annemieke

Mensjes, hier gaan jullie alles lezen over mijn super spannende stage op cyprus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 14681

Voorgaande reizen:

22 Maart 2007 - 09 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: