2e dag Medical Centre - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu 2e dag Medical Centre - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

2e dag Medical Centre

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

31 Maart 2007 | Cyprus, Limasol

Calimera,
De 2e dag werken in het ziekenhuis was veel leuker dan de 1e!!
Ik liep mee met Fay en zij is veel aardiger. Ze vertelde precies waar ze mee bezig was en waarom ze deed wat ze deed. Er was een nieuwe opname, een 3 jarig jongentje met een longontsteking, zo zielig. We zijn 3 kwartier bezig geweest met een infussprikken. We moesten 5 keer opnieuw doen! Jongentje helemaal in paniek en gillen! We konden geen ader vinden, hele vervelend en zielig. Verder heb ik de hele avond bloeddruk gemeten en pols gevoeld, beter dan niks doen!

Halverwege de middag kwam Allison langs om te vragen hoe het ging. (Allison is de baas van het ziekenhuis) Ik heb haar verteld over dat het samenwerken met Klaudia moeilijk gaat. Ze vertelde dat Klaudia iemand is die niet praat maar doet. Ook zei ze dat ik het een weekje moest aankijken en dat ik als het niet gaat naar haar toe moet komen dan krijg ik iemand anders als begeleider. Verder was het gewoon leuk.

Dag 3:
Dag 3 liep ik weer met Klaudia mee maar heb wel veel meer geleerd en gedaan. Weer veel bloeddruk meten enzo maar ze heeft wel echt uitgelegt wat de zorg inhoud enzo. Wel heel leuk dus misschien hoef ik geen andere begeleider. We kijken het gewoon nog even aan.

Ik laat snel weer wat van me horen. Maandag moet ik weer werken dus zal dan wel weer wat meemaken.

Jullie kunnen verder voor andere foto's en ervaringen ook kijken op: www.lotteopcyprus.waarbenjij.nu

Jassou allemaal,
Kus mieke

  • 02 April 2007 - 06:24

    Jan Op Cyprus:

    Hoop voor jou dat je het jongetje niet helemaal lek hebt geprikt, zou zonde wezen. Zit zelf hier voor 6 maanden in de stad Nicosia...leuk om al die verhalen van anderen te lezen

  • 02 April 2007 - 15:40

    Jolanda:

    Fijn om te lezen dat het beter gaat met de begeleiding. Het uitgaan gaat ook goed zo te zien aan de foto's. Mooie foto van jullie drieen. Nou verbrand niet op het strand en tot de volgende leescescie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Annemieke

Mensjes, hier gaan jullie alles lezen over mijn super spannende stage op cyprus!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 14682

Voorgaande reizen:

22 Maart 2007 - 09 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: