Weer ff nieuwe foto's erbij - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu Weer ff nieuwe foto's erbij - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Annemieke Rheenen - WaarBenJij.nu

Weer ff nieuwe foto's erbij

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

03 April 2007 | Cyprus, Limasol

Hej mensen,
Hier ben ik weer...

Heb van het weekend een lekker tochtje naar Gouveners Beach.
2 Nederlandse jongens die we hebben ontmoet hebben on meegenomen naar het strand. Ga nu de foto's op de site zetten en daarna lekker vroeg naar bed.
Morgen is lekker mijn vrije dag.

Werken gisteren was wel heel leuk...heb injecties klaar gemaakt en gegeven in een infuus. Was heel leuk om te doen en beter dan niks doen...

Ik hou het kort...geniet van de mooie foto's van Gouveners Beach!

Jassou

• 03 April 2007 - 19:40

Ellis En William:

hoi annemieke heb je een sms gestuurd maar hoorde dat die niet is aangekomen,willen je een leuke tijd wensen ,(en leerzaam) en voor je het weet sta je weer in nederland.
    groetjes william ellis sven glen.
    geen reactie op het bovenste bericht maar wilde dit even zeggen hoop dat het bij je aankomt.